FAQ

FAQ
FAQ
1. Czy przesyłka dotrze w całości?
Nasza firma dokłada wszelkich starań by jak najlepiej zabezpieczyć każdy towar w transporcie. Ponadto wszystkie nasze przesyłki są ubezpieczone podczas transportu. W przypadku uszkodzenia towaru prosimy o spisanie protokołu szkody który jest dostępny u kuriera. Na protokole powinna być podana dokładna ilość uszkodzonego towaru wraz ze zdjęciem uszkodzeń towaru i opakowań.
2. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Zwykle zajmuje to około 3-4 dni roboczych.
3. Czy jest możliwa płatność za zakupiony towar u Kierowcy/Dostawcy?
Tak.
4.Czy do każdego zamówienia dajemy fakturę?
Tak
5. Zgubiłem fakturę czy mogę otrzymać duplikat?
W przypadku zagubienia faktury lub jej zagubienia w czasie transportu prosimy o kontakt sklep@ekodomy24.pl Prosimy o podanie: - Danych do faktury - Danych do wysyłki duplikatu Prześlemy duplikat.
6. Jakie są sposoby płatności są dostępne?
W naszej firmie mają Państwo możliwość: -Płatność przy odbiorze -Płatność na konto -PayU.
7. Czy wysyłacie towary za granicę?
Tak
8. Co w przypadku gdy zamówiliśmy zbyt mało płytek?
Prosimy o wzięcie pod uwagę podczas zamówienia płytek ceramicznych dodatkowego zapasu ok. 15%. Pozwoli on uniknąć później problematycznej wysyłki kilku sztuk. Ze względu na rodzaj materiału jego wysyłka odbywa się na paletach.

Dystrybucja

Klient dokonujący u nas zakupu ma możliwość odbioru osobistego bądź organizacji transportu pod wskazany adres, na terenie całego kraju i Europy. Towar przesyłamy kurierem, paczką paletową.

Niepełny asortyment

Mimo największych starań widoczna na naszej stronie oferta stanowi co najwyżej 5% wszystkich dostępnych w naszych składach towarów.